Tänk om...

Jag fick en kommentar som jag inte mer än kan instämma i....
och det är att om jag och Nina hade bott närmre varandra
så hade det blivit en hel del mysiga promenader för vår och hundarnas del.
Grynet och Ludde skulle ha så roligt tillsammans
och säkerligen ha lite upptäcksfärder på egen hand
samtidigt som de har full koll på vart deras mattar är.
Skulle vara såååå himlans roligt.
Och jag sitter nu och längtar tills i juni
då jag ska flytta ut till Alvik
och bo hemma hos Pillan som ska åka över till andra sidan vattnet.
Jag ska bo där ute i hennes hus med hundar och katter.
Kommer bli så mysigt och jag riktigt längtar!!!!

I dag har jag och Gamlen travat uppför berget och han var så stark...
inga trötthetstecken från den mannen inte...
men det är skönt och se då det närmar sig lopp snart.
I morgon ska vi in till Rättvik på snabbjobb med Lurven
och just Gamlen för att se hur formen ser ut...

Ska snart fixa mig då jag har ett möte i dag med.
Vi får väl se vad det ger men förhoppningsvis så blir jag lite klokare;-)
Och sedan blir det ärenden...
samt solning på balkongen...
måste ju lapa i sig den sol man kan få nu när den är här...
me likey=)

Sköt om er och ha en underbar dag!!!
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0