Söt tant.

Nu har jag precis kommit in.
Skulle promenera med Grynet
men kom bara en gata ner då en söt tant började tala med mig och Grynet.
Det slutade i att vi blev inbjudna på fika.
Och på måndag har jag lovat att åka till Esdshult med henne
så hon får hälsa på sin man.
Hon verkade sakna honom så mycket att jag inte kan låta bli...
Jag gillar att göra människor glada så tänkte att jag kunde glädja henne.

Efter att vi fikat och kollat på huset så kom Anna och plockade upp mig.
Vi tog en skön kvällspromenad tillsammans.
Fick äntligen träffa henne...var så länge sedan nu.
Lika vacker som alltid...
och nu är jag lite mer uppdaterad om hennes liv just nu:-)
Får veta mer i morgon då vi förmodligen ska ut på en liten roadtrip.
Jihoooo, ska bli så skoj!!!

Men nu blir det sängen och ett försök till att sova....
behöver all sömn jag kan få då jag har en fullspäckad helg framför mig:-)

Tack för i dag,
slut för i dag!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0