Slut...

Hej hopp!
E bara inne för att snabbt säga hej.
Jag är slut som artist.
Fått alldeles för lite sömn de senaste nätterna.
Och jag vill kramas.
Vill känna mig trygg när jag sover.
Det gör  jag alltid...men den där lite extra varma tryggheten som uppstår när någon ligger och håller om en.
Men det är ingen som vill hålla om mig.
Så jag härdar ut.

Har betalat mina räkningar och insett att jag är lika fattig denna månaden men om jag har räknat rätt så blir det bättre nästa månad...och det tackar vi för då det är min födelsedag den månaden. Huvva...jag blir ett år äldre och gammal som gatan. Usch...ingen ungdom längre;-)

Återkommer i morgon när jag förhoppningsvis känner livslust igen.
Då ska jag ge en liten summering om helgen.
Sköt om er och sov gott!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0