Singel.

Jag är singel.
Har nog inte riktigt förstått det förräns nu.
Tänk vilken tid det kan ta för polletten att trilla ner.
Fast ingen brådska egentligen.

Nu när jag sa orden för mig själv
så tyckte jag att det kändes väldigt bra.
Orden passar in i mitt liv just nu.
Jag har levt tillsammans med någon vid min sida
mest hela tiden att det känns som att det är tid
att vara lite singel och leva livet nu.
Sommaren 2009 kommer att bli grym.
Jag känner det på mig.

Jag är singel.
Och jag mår bra.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men det e ju TOPPEN!!! Precis så du ska känna!

Hoppas oxå sommaren blir bra i år=)

Sen blir det gymnasiet o framtiden...KRAMISAR

2009-04-23 @ 16:27:45
Postat av: Anonym

Himmel och pannkaka va snygg du såg ut idag vännen, själv har jag utväääxt så jag knappt kan gå utanför dörren ;) har inte hunnit med men ikväll ska det färgas iaf! Vinka till varandra via bilen verkar vara det närmsta vi kommer fniss



Kram madde

2009-04-23 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0