Sex...

Jag har fixat i dag.
Känner mig glad att jag tog tag i saken.
Skulle nämligen hämta ut p-piller i dag men det fanns inget recept kvar.
Suck...jag är verkligen dålig på framförhållning.
Men men...ringde till ungdomsmotagningen
och fick prata med en mycket trevlig kvinna som hjälpte mig.
Så jag åkte dit och vi satt och pratade lite grann...
och det visade sig att då min far har haft proppar
så vågade hon inte skriva ut de jag tidigare haft...
så nu har jag precis intagit den nya sorten.
Vet en vän som äter de och hon är nöjd...
hoppas jag kommer känna likadant.
 
Så nu kan jag ha sex.
Om jag vill.
Och om jag känner för det.
Men så klart ska man ju alltid ha mer skydd...
men alltid skönt att ha det dubbla...slipper man oroa sig...
om något skulle gå snett menar jag.
Dock har jag inga planer på sådana aktiiviteter....
men ingen vet vad framtiden har att bjuda på.
Lika bra att ligga steget före för en gångs skull...

Hahaha...nu har jag bjudit med mig av sådana här tankar också...
vilket ju är fullt naturligt...
men för en del kanske jobbigt att prata om...
whatever....
nu svamlar jag bara...

Kommentarer
Postat av: mia

De är toktoppen tycker jag, visserligen om man har sex de första månaderna innan man vänjer sig så är man lite extra orolig att man är på tjocken, men de går över efter ett tag när man vänjt sig över att mensen inte kommer, dock så fungerar de inte lika för alla, så har du otur så får du massa mellanblödningar.. kramar

2009-04-23 @ 19:39:07
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: Lisa

Lika bra att få ut sina tankar! Det är skönt att tala ut...därför bara måste jag säga detta:

Besöket på Textil o Konfektion var TOPPEN!!!!!

Sååå skoj och jag har helt klart valt rätt riktning! Ha en bra kväll<3

2009-04-23 @ 20:45:08
Postat av: Anonym

haha jadu jag gillar ditt svammel ;) så kan jag oxå låta! den 9maj är det tjejkväll hemma hos mig, du får jättegärna komma :D



kram madde

2009-04-23 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0