Så söt!!!

Jag sitter med ett leende på läpparna.
Kan man vara mer bedårande än detta lilla liv.
Så sööööt!!

Dessvärre har jag inga bilder med mig hem
men tänkte ordna det i morgon så nu får se den vackra skapelsen.

Har kört Lurven i dag som var såååå stark.
Jag fick kämpa men han hade krafter så nu hoppas jag att det fortsätter så då det är lopp den 5 maj. Han var lite dålig i magen nu men jag hoppas det bara var tillfälligt så inte det kommer tillbaka nu. Återstår att se i morgon.
Men han sprang på bra i dag så vi kunde nöjt vända hemåt.

Innan vi gick in på obligatoriska fikan
så släppte vi ut lilla parveln och morsan.
Sedan njöt vi lite av dem innan det blev fika.
Skulle kunna sitta o titta på dem hela dagen.
Blir alldeles varm i bröstet.

Dessvärre så måste jag nu äta frukost,
duscha och sedan i väg på träff med Göran
och även Peter denna gången.
Tror det är näst sista gången med Göran i dag...
och det känns konstigt
men jag hoppas att det ska fungera bra med Peter också.

Sköt om Er!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0