Och nu då?

Och nu då....
Rastlösheten börjar krypa i mig.
Har legat på balkongen och tänkt tillbaka i tiden.
Närmare bestämt exakt ett år tillbaka.
När jag jobbade som restaurangchef på Jöns Andersgården.
Vilken tid.
Rolig men slitsam.
Och jag fick betala ett högt pris för mitt jobb.
Men jag gav allt...

Dock ska jag försöka att inte tänka mer...
blir så förvirrad på vad jag vill då...
så nu blickar vi framåt.

Valborg i dag.
Och jag har ingen aning om vad jag ska göra.
In i duschen är väl prio ett men sen då?
Ingen hör av sig och jag vill inte jaga.
Då blir man ensam.
Men jag klarar mig.
Gropen är ju öppen för alla som tur är.

Ha en trevlig kväll allihopa tillsammans med era nära och kära.
Kramar från mig.

Kommentarer
Postat av: mia

kan alltid komma ut till skogen om du vill.. känner ju inte nån här heller så.. :P kramar

2009-04-30 @ 18:16:17
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja du du är inte ensam om att vara själv ikväll...för det är jag med...men jag tar nog en promenad med Ludde bort till Majbrasan som ligger 500m bort...är nog lite för trött för att orka så mycket mer...hjälper en kille med sin bokföring och nu har vi stött på ett ganska så stort problem...men problem är till för att lösas...synd bara att det kommer att bli ett litet tomt hål i hans plånbok bara...

Ha D så bra i helgen...kramar från oss...

2009-04-30 @ 18:25:00
URL: http://ninaludde.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0