Kortfattat.

Vad ska man säga.
I dag har jag pratat allvar.
Och vi får se hur det slutar.
Men vi behövde det nog båda två.
Känns både lättare o tyngre på en o samma gång.

Jobbat i dag.
Var i Rättvik och körde Lurven.
Gick riktigt bra trots en tuff öppning i värmningen.
Men jag är nöjd.
Inget föl i dag heller men i morgon kanske....
hon har börjat fylla i ordentligt nu så det är på gång.

Efter jobbet så var jag hos Göran och pratade om den där sabla maten.
Blir så trött.
Varför måste man äta.
Mitt liv fungerar i allafall.
Känns i bland som att mat är ett nödvändigt ont.

Efter det så gick jag en långpromenad runt Limsjön.
Riktigt skönt och kroppen behövde röra på sig efter denna helgen.
Nu ska jag krypa ner i soffan en stund
innan jag tar tag i mitt liv och hoppar in i duschen.
Händer inte mycket mer i dag.

Ja just det...fick trevligt besök i går av två pojkar...
riktigt trevligt och vi kollade på den underbara filmen
"Pay it forward".
Men i kväll beräknas jag tillbringa alldeles ensam...med min lilla skrutta!!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0