Jobb och hatt,...

I dag har det varit en lång arbetsdag.
Och det känns.
Är helt slut.
Har kämpat på sedan tidigt i morse.
Kört tre hästar och det har gått superbra.
Stallet är nu rent och fint
och jag kan med gott samvete hoppa in i duschen
och skrubba mig ren.
Ska snart möta upp Thomas för att byta däck på min bil
och sedan ta en tur till tvätthallen kanske?
Skulle verkligen behövas...så varför inte passa på?
Ja det återstår och se men lite vårfin skulle den allt kunna få bli.

Sugen på en hatt är jag...
någon som sett någon snygg på sistone?
Kanske ska lura med mig någon till Borlänge...
har lite rabattpengar på hennes och jc så jag har råd menar jag...
e ju så jäkla snyggt med hatt.
Ja det blir mitt mission....
att införskaffa en hatt....

 
Denna från H&M är en stark kandidat.
Nu duschen så Thomas slipper rynka på näsan åt mig;-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hatt är skitsnyggt!! Jag älskar alla sorts hattar å kepsar mm...

Själv köpte jag en av mina på hm, på killavdelningen. en hel svart..



vet att de även haft skitsnygga kritstreckrandiga hattar på jc

2009-04-29 @ 17:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0