Home sweet home=)

Nu är jag ganska nyligen hemkommen från Sälen.
Två timmars sömn har erbjudits i natt men trots det förvånansvärt pigg...
vi får väl se hur länge det varar.

Åkte upp med Anna och Malin i går kväll...
en snabb resa som gick bra.
Började vårat Sälen besök med MAT!!
Fick bli gyllene bågen och jag kan lova att det var riktigt gott.
Därefter så hälsade vi på min vän Anna
och hennes fästman Martin som har stuga borta vid Tandådalen.
Trevligt och få se er igen.
Hoppas det blir snart igen=)

Vi begav oss till HC ganska tidigt
och det kan vi vara glada för då vi slapp köandet.
Riktigt skönt.
Fanns många människor att studera och det var ett tag sedan.
Roligt att se andra människor än leksingar.
Sahara hotnights bjöd på en grym live spelning som alltid.
Efter lite allsång med dem så svängde vi våra lurviga...hahaha...
hade inte hunnit raka benen innan vi åkte;-)

Hade sjukt kul och det var skönt att det var någon mer än jag som var nykter.
Hör inte till vanligheterna men jag gilla det.

Hamnade på efterfest med lita bekanta och det var rätt lugnt.
Snackade mest om ditt och datt.
Men trevligt.
Och vi hade sån tur att vi fick ett eget rum att sova kvar i så vi tog chansen.
Bättre att åka på morgonen än mitt i natten...
och resan hem nu på morgonen har gått väldigt bra.

Nu blir det en dusch och sen ska jag gå hem till Thomas
som har tagit hand om skruttan i natt.
Saknat henne...mitt hjärta!!
Ha en underbar dag...
det hade jag tänkt ha...
solen skiner högt uppe på himlen och värmer redan gott....
gå ut och njut medans ni kan!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0