Good & bad..

Alla har vi bra och dåliga dagar.
I dag är en dålig dag för min del.
Men det kan ju alltid vända.
Om man har tur.
Men som det är nu så ska jag ligga på soffan ett tag till
och hoppas på en ljusning.

Någor som är positivt är att jag rasat i vikt.
Kanske för att jag inte mår någe vidare men men...jag är glad...
kan ha jeans som jag saknat...
en underbar känsla.

Dock är den inte så bra att jag känner att den höjer min dag.
Men jag hoppas att ni övriga får en underbar dag...
puss o kram

Kommentarer
Postat av: madde

Va pigg och fräsch du såg ut idag vännen :) Är du ledig på onsdag? Tänkte om du hann med en fika med mig, är ju ledig..ska kika bara om det ev finns klipptid till Malte då han just nu tas för att vara Maltelina ;)



Kramkram!

2009-04-05 @ 22:04:05
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/moi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0