Ett tag sedan...

Hej hej!!
Jag har visst inte skrivit på några dagar nu.
Lite dålig stil av mig
men jag har haft besök av min kära vän Linda nere från Kingriver.
Vi har haft det så gött tillsammans
och jag kan lova er att min längtan efter götet inte minskat.
Ska jag bo i Leksand eller ska jag dra neråt igen?
Många frågor och inga svar.
Ska försöka reda ut för och nackdelar någon dag.
Men tankarna finns där.

I dag åkte hon hem
och det blev så tomt men jag har i af varit duktig och storstädat.
Ser riktigt nice ut och var i stort behov av det
då jag möttes av en stor Grynet spya på vardagsrumsmattan.
Har även fått träffa Anna och Emma en liten sväng.
Det lilla var bättre än att inte se dem alls.
VI har inte setts nu under veckan mer än på bion igår
och jag har saknat dem otroligt mycket.

I k väll kanske jag får sällskap en sväng.
Vet inte än...men kanske...
Vore riktigt trevligt om den personen ville svänga förbi efter hockeyn.
Jag håller mina tummar;-)

Nu skiter jag i hockeyn och går en långis med Grynet i stället!!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du får bo var du vill bara du bor i Leksand när jag flyttar dit i framtiden!

MÅNGA KRAMAR FRÅN SKÅNE=)

2009-04-02 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0