Bra dag med en viss dum känsla inombords.

Jag har haft en otroligt trevlig dag med en kär vän.
Varit på marknad i Borlänge.
Köpt färsk chokladmunk och kolor.
Käkat italienskt.
Bara njutit.

Men i mitt inre har jag en obehagskänsla.
Det är en person som jag nyss lärt känna
som hävdar vissa saker  men gör andra.
Och jag förstår inte.
Men så kom jag på att det kanske är så att jag inte ska förstå.
Jag ska vidare för personen i fråga är en skit.
Som inte inser värdet i mig.
Så nu lägger jag det åt sidan och lever vidare.
Kommer att vara tungt i början som alltid när man sorterar i sitt liv
men det lättar med tiden.
Och så kommer även detta beslutet att göra.

Förhoppningsvis så kommer jag att åka ner till götet nästa helg.
Bort från den här staden som inte längre verkar vilja ha mig.
Från de som jag enbart verkar göra besvikna.
Skulle behöva få andas lite och få lite glädje tillsammans med min vän.

Men nu skiter jag i det här och kryper i säng.
I morgon när jag vaknar så är jag starkare än någonsin.
Sov så gott ni som läser detta.
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0