Börjar förstå...

Jag mår som skit i dag och det är ingen härlig känsla kan jag upplysa er om.
Gårdagens aktiviteter tog ut sin rätt i dag.
Efter arbetet så åkte jag hem
och lade mig med en filt på balkongen
och där har jag legat fram tills för en halvtimme sedan.
Sovit...sovit och sovit.
Stackars Grynet som har en sådan tråkig matte
men jag hoppas hon överlever en dag.
I morgon hoppas jag vara tillbaka i matchen igen.
Jag har nog inte riktigt förstått hur skör jag är för allt
 men nu börjar polletten trilla ner.
På riktigt...

Har duschat och äter lite ostrkrokar
så att jag ska orka gå en promenad med gumman.
Sedan blir det matlagning.
Lasagnette.
Måste försöka få i mig någon form av näring
då det bara är skinn o ben snart...

Men nu ska jag gå en trapp ner...
Ha de så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0