Yezzzzz...

...mina tre favoriter gick vidare i gårdagens kval...och jag hoppas att det är dessa tjejer som blir kvar till slutet!

Men nu är det en ny dag och ska hoppa in i duschen och efter det så ska vi gå ut i solen...jag och lilltjejen. T är och tränar med Björne, vilka hurtbullat de är...fast jag önskar att jag hade fortsatt att vara det också. Men jag kan faktiskt göra något åt det och kommer att göra det så småningom. I går skulle jag ha vägt mig men dagen blev inte som jag tänkt så därför blev det inget av med det...

Hoppas Ni får en lika underbar höstdag som jag har tänkt mig att ha...i dag är en upp dag!!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: madde

Heej Sweet! va kul att du oxå har en blogg så jag kan hänga med i ditt liv..vi bor ju så långt ifrån varann menar jag ;) (man skulle kunna tro det iaf) Kan du inte slänga ut en bild på din lilla tjej. jag är sååååå nyfiken! vet du att jag är den största hundälskaren som finns :) vill oxå men det finns ingen tid just nu :( saknar dig, kram madde

2008-09-30 @ 14:03:35
URL: http://minlillavitavra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0