Utflykt till Falun.

Vi var på utflykt till Falun i dag,  jag och lilla Grynet. Vi hade ett mission och när det var avklarat så åkte vi upp till hopptornet vid Lugnet. Där njöt vi av utsikten och den sköna varma solen. En kvalitetsstund. En väldigt mysig sådan,




Hopptornet vid Lugnet i Falun.




En bit ner till centrum av Falun. Kan inte låta bli att tänka på reklamen för Audi...eller är det vinterdäck?
I allfall den reklamen då de kör en bil uppför en hopptornsbacke och stannar högst upp...huvva...
vilken höjdskräck jag skulle ha ;-)




Grynet har fått span:-)




Plötsligt sugen på grillat...




Två sötisar på samma bild =)

Fler sådana här dagar önskar jag mig.
Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0