Tur och retur.

Ja. Nu har vi åkt rur och retur till Borlänge. Lämnade tillbaka min kofta till Gina Tricot, så nu är det klart. Jag ville köpa en halsduk i stället men den var slut tyvärr. Kanske finns i Falun men jag tänkte faktiskt eventuellt sticka en själv. Tar lite längre tid men kan samtidigt välja vilka färger jag vill. Men tror jag ska satsa på brunt och vitt. Det är alltid lättare när man ser garnerna framför sig.

T drog precis och tränade med B.
Sessan leker, nyäten och snart dags att gå ut och rasta på gräset. Till klockan nio så ska jag laga mat. I dag blir det kotlett med ugnsbakad potatis och tzatsiki. Det var vår paradrätt för några månader sedan men vi lyckades föräta oss. Nu känner vi oss redo igen och båda är väldigt sugna. Skulle kunna äta nu men jag orkar verkligen inte laga mat två gånger.

Nu la sig fröken ner.
Så fort hon vaknar så blir det att springa ner för trappen och ut på gräset;-)

Jag är fortfarande nere men hoppas att det kommer att bli bättre till i morgon. Tycker inte om mitt tillstånd.

Hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0