Today is THE day!!

Dag 0, finally!
Jag ha faktiskt sovit några timmar i natt och var inte dödstrött i när klockan ringde;-) Nu har jag precis gjort mig i ordning och det är dax för mig att sätta mig i Doris och dra mot ny destination!!! Om ett fåtal timmar har jag min lilla tös i mina armar och jag längtar så enormt mycket. Känner mig lite hemsk som ska ta henne i från sina syskon och framförallt hennes mamma men jag hoppas att det går bra. Min kära syster skickade precis ett mess att vi skulle köra försiktigt och ett lycka till med tjejen!

Kommer nog inte få i mig frukost men lite proviva ska jag väl kunna klämma i mig;-) Bra för magen och knoppen att få något i magen som den kan "arbeta" med. Lyckades inte äta mer än en pizza i går så de behövs nog...T fick resterna men vet inte om de var så lockande då jag lyckades pilla i mig alla kanter så han fick kantlösa rester. Hahaha, hoppas det smakade i af;-)

Ni får ha det så bra i dag!!! Här får Ni en bild av Min tösabit, dock ser hon lite skeptisk ut;-)





Puss Puss

Kommentarer
Postat av: mia

Ja hade glömt att fredag vaar idag, trodde de var igår, blir så när man är lite virrig.. :) hoppas de går bra o köra och att hunden blir bra, eller hur man nu ska uttrycka de.. :) lyckka till kramar

2008-09-19 @ 12:48:19
URL: http://miaslastnight,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0