The Voice.

Nu för tiden så kliver jag upp ur sängen på morgonen. Tidigare så kunde jag inte sova men låg trots det kvar i sängen men nu har jag ett litet hjärta som vill gå ut. Det är bara att kliva upp ur värmen och klä på sig för att kliva ut i kylan. När man sen kommer in så ska det göras frukost till lillan och då är det skönt med lite sällskap.
Vad är då otroligt tacksamt?
Jo, att tv sänder radio på kanal 5. Det är Vakna med The voice.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

















Jag sitter nu framför datorn och teven.
Otroligt trött men jag försöker spärra upp gluggarna. Dags att gå ut snart igen.

Hoppas att det lättar på himlen i dag med. Skulle vara skönt med ännu lite mer sol.
Tänk jag blir aldrig nöjd;-)
Eller om det fortsätter med denna  disen så skulle jag vilja ha en liten godispåse och en film. Nice.
Nya krav och önskningar hela tiden.

Have a wonderful day!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0