Tada!!!


I morgon gäller det. Klockan kvart i åtta ska jag sätta mig i Doris och köra till Hedemora för att plocka upp mamma.
Sen är kompassen inställd på Stockholm.
Oooiiiihhhh, som jag har längtat och haft min nedräkning men nu är det inte många timmar kvar. Jag har nog inte förstått det ännu och kommer nog så inte göra förrän jag står där hemma hos Inger  & Anders.
Fick fler bilder i dag...så söta!!
Packade upp transportburen för några timmar sedan och den ser så stor ut men samtidigt så köpte jag storleken större så att tösen har lite att röra sig på om det blir utställningar och dyl. Om man skulle välja bur så var hon mer viktmässigt anpassad för den minsta buren men jag tycker ändå att den här storleken blir bra och valde den i samråd
med butikspersonal.

Nu ska jag knalla ner och hämta den sista tvätten. Har egentligen en maskin kvar men jag orkar inte sitta uppe och vänta, kanske så trött att jag skulle kunna somna.
God Natt & Sov Gott!!!
*Kramar*



Här har min söta tjej(närmast kameran) dragkamp med sin böder.
Jag undrar vem som vann, det är ju trots allt två mot en;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0