Skor...

...som jag vill ha. Tänker jag efter är det väldigt mycket jag vill ha men dessa har jag siktat in mig på men inte lyckats hitta på någon av de utvalda Din Sko affärer jag har varit på. Snacka om otur;-)

DS_239866_A.tif

Din Sko 599:-

Den är så snygg och skön, provade den nämligen i Stockholm men kunde inte bestämma mig och dagen efter hade jag ångrat mig men ingen butik i närheten hade den inne och dessvärre inte på
dinsko.se heller.

Men jag har tur som en tok i dag!!!
Gick in på deras hemsida igen för att jag skulle hämta bilden och då hade de fått in den i min size...yezzzzz!!!
Så nu är den beställd och kommer någon gång i nästa vecka.
Snygga till både byxor och kjol så denna typen av skor kan jag verkligen rekommendera i höst:-)

*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0