Resultatet.

Jag visade min vågtång i från OBH nordica som jag inhandlat för ett tag sedan men har inte visat resultatet ännu...nu behöver Ni inte vänta längre.



Bakifrån...




och framifrån.

Jag gillade att det blev så fin rörelse i håret, ser ut som naturligt självfall.
Detta kommer att bli en välanvänd produkt i mitt liv. Fick mycket beröm av de jag träffade denna dagen för mitt fina hår:-).

Kanske dags i morgon igen? Men först ska jag nog kasta i toningen som bara ligger och skräpar...har säkert tre olika färger på håret just nu, "så där" snyggt men jag vet ju att det går att lösa...bara jag som är lat. Mycket bekvämare att gå til Åsa som gör allt åt en samtidigt som man vet att slutresultatet blir väldigt bra. Men det får bli nästa gång.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0