Kan man göra "så lite" på hel dag?!

I dag har jag degat i soffan hela dagen...men jag har inte sovit utan det ska jag försöka göra alldeles strax.
 Har surfat runt och kollat in lite olika bloggar som finns där ute och jag insåg då att jag  inte direkt är ensam:-)
Bloggar är något jag aldrig har läst innan utan den dagen jag började kan man väl säga var första dagen som jag läste någons blogg. Och det var riktigt roligt! Kommer att fortsätta med det...

I går var jag och Thomas och tittade på den andra Arn filmen och den var bra men blödig som man är så rann tårarna nerför mina kinder. Tänker dock inte göra bort mig här och berätta vad som hände men det var både en rå men fin film. Kanske skulle ta och läsa böckerna så man kan göra en liten jämförelse?

Lyssnar just nu på Winnerbäcks "Strimmor" och njuter.
Förresten kom jag på det att jag har kommit på två till hundnamn, Dagmar och Sigrid...kanske kan Siri var något också? Arghhh, tror jag blir tokig, tiden springer i väg och jag kommer bara på fler och fler namn, snart kan jag starta en kennel om jag ska ha så här många hundar;-)

Men nu kom min käresta hit så jag ska göra lite mackor och te, mums!!!
Ska vara lite mera aktiv i morgon och försöka ta lite kort på mina nya blommor=)
*Love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0