Nakenbad...

Ja, varför inte inviga den nya månaden med ett nakenbad i Siljan klockan nio på kvällen;-)
Jag och min baby har träffats hela dagen i dag, tog en fika på Siljan och träffade lite vänner vilket var så länge sedan så det var riktigt roligt...Tvättat min bil i tvättoamaten...fått ett nej att ha hunden i min lägenhet...lagat köttbullar med kokt potatis...MUMS!!!

Och helt otippat så ville baby ta en promenad nu på kvällen och så blev det=) Tog en tur längs med strandpromenaden när han ville utmana mig till nakenbad...haha men han var nog ganska säker på att jag skulle banga...men tji  fick han. Jag kan stolt klappa mig på axeln och säga att jag doppade mig först i den lite kyliga Siljan men samtidigt som tårna frös till is så var det otroligt uppfriskande!!! Kroppen kändes som ny så det kanske blir fler gånger, vem vet;-)

Nu blir det te, macka och lite Extra Extra på webb tv!! Take care!! *Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0