Lasagna...

I dag blev det mumsig lasagne till middag. T gjorde en jättegod innan han åkte och tränade med B, som jag sedan bara stoppade in i ugnen. Färdig när han kom hem...och den var supergod!!!!
Nu börjar jag klippa med fransarna och det börjar bli dags att gå till sängs. I morgon kommer mamma och ska vara lite hundvakt när jag går till min terapeut klockan 11:00. Har inte gjort min läxa tills i morgon men jag ska skriva ner den i morgon för jag vet att jag varit dålig på att äta även denna veckan. Vissa dagar äter jag ok medans det vissa dagar inte blir alltför mycket. Men jag är ju inte fröken hopplös utan anledning;-)
Efter pratningen ska vi väl ta en fika eller nåt...umgås. Vi får väl se. Det blir tredje gången mamma är upp hit. Men jag hoppas hon vågar komma mer nu när jag är sjukskriven. Nu är jag ju inte upptagen jämt med jobb och dyl.

Grynet blev väldigt trött efter fotbollsmatchen men fick något ryck här för ett tag sedan och var super kaxig...hahaha, nu gäller det att hålla henne på "jorden".

Tittade på filmen "Pay it forward" som gick på teve för en liten stund sedan och den är riktigt bra. Tanken i filmen är så otroligt vacker och man hoppas att det skulle kunna funka. Jag är dessvärre lite skeptisk men jag hoppas ändå:-)




I hope for a better world and if we all do something, that´s better than doing nothing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0