Klockan sent...

Vad gör man uppe denna tiden på dygnet då...ja det kan man verkligen fråga sig. Det är inte så att jag kan skryta med att jag firar lilllördag i dag även om det skulle varit jäkligt roligt=)

Hade en superplan för min dag i dag men jag lyckades med att ta mig till kära Åsa  för att inhandla lite toning så att jag kan piffa upp håret lite grann. Tog mig även till Insjön där jag besökte Kicks och köpte en ny mascar, vilket inte var en dag för sent;-) Det var en jättesöt tjej dagen till ära som fick ge lite råd och hon var bestämd när jag berättade att min önskan var en förlängande mascara...Max Factors Masterpiece Max. När man läser på den så står den


F*N!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Detta är andra gången som jag sitter och skriver, sedan när jag ska förhandsgranska så försvinner alltihopa....vet någon varför? Kommer aldrig orka fortsätta blogga om texten försvinner till hälften...*ilskna tårar*
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0