Ingen bra dag :-(

Jag mår inge bra i dag...det går ner. Jag har en djup svacka. Och i går som jag kände mig så pigg och glad. Tycker inte om svackorna. Beslutsångesten över allt möjligt får mig att bli deppad.
 Har fortfarande inte kommit in i duschen och jag som var uppe halv sju i morse. Snacka om att fastna. Grynet sover vid mina fötter. Antagligen dags att gå ut snart igen om jag skulle resa mig upp.
Känner mig som en skit. Är jag det? Varför kan det bara inte vara bra? Vill inte, orkar inte. Ska ju eller förresten bör ju lämna tillbaka en tröja på Gina  i dag men vet inte om jag klarar det...
Skit, skit, skit, skit....CRAP!!!!

Mamma ville att jag skulle komma och stanna över natten men jag klarar det inte. Suger. Hon är så snäll och go mot mig och jag vet inte vad jag ska ge tillbaka.

Känner mig som en inkräktare i T´s lägenhet. Märkte att han var lite irriterad i morse.Kanske var det trötthet.
Hur ska man veta?
 Kändes inte bra. Och nu blir det som en press att jag ska springa med min putstrasa och fixa med hela lägenheten. Det behövde jag inte göra i min lägenhet. Jag kunde bara vara om det kändes tungt. Va ska jag göra? Varför så svårt?

Jag älskar mina nära och kära men det känns somatt jag inte kan ge något tillbaka. Noll energi.
Snälla ge mig energi. Jag behöver det. Åtminstone lite för Grynets skull, hon har inte gjort något fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0