Inga större framsteg...

...men däremot har jag shoppat lite på nätet i dag, tack och lov att det finns när man mår lite sämre:-).
 Sitter nu och väntar på att baby ska koppla upp sig på msn så jag kan skicka över en bild på två skålar till
vovven från www.lechien.se som jag skulle vilja beställa men det kan kanske vara så att de är för små...vi får se vad min "mentor" tror.
Har letat och letat i dag men inte hittat något supersnyggt som jag fallit för och det är lite tråkigt, kanske designa en själv? Till säng vill jag ha en gammal sockerlår med mysig kudde i....

Jag känner mig irriterad så här på kvällen, fick precis ett mess som jag inte ens orkar bry mig i att svara på.
Kanske är det jag som är lättirriterad men samtidigt så är det väl vänner som ska hjälpa en och älska en när man förtjänar det som minst??
Nog om mindre bra vänner, de finns överallt och förhoppningsvis finner man en balans i vänskapen så man slipper känna sig ensam och lite sårad...

Har även shoppat lite till mig själv men ett paket kommer inte förrän i slutet på oktober och då har jag förmodligen glömt
av att jag beställt det;-)
Det andra paketet hoppas jag kommer inom denna veckan, hade varit riktigt skoj...berättar mer när det kommer:-)

Jag är lite sugen på ny make up och då främst underlag eftersom mitt börjar sina...det jag väljer mellan är laura mercier mineral foundation eller make up stores dual compact.
Det tråkiga med laura är att det bara finns i storstäderna medans m.u.s. finns så nära som Borlänge.
Haft Youngbloods compact nu i färgen neutral men kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte.
Tänk om men kunde veta vilken färg man skulle haft av laura merciers då hade man ju kunnat beställa och fått de direkt hem i brevlådan. Ooops jag  har inte ens varit till den i dag...får ta det i morgon, nu är det för mörkt ute.

Jag tycker inte om att vara ensam!!!
Vill att vovven ska ha anlänt till mitt liv så att jag får en trogen vän, jag behöver det!!!

Ska försöka sova nu, även om det kan bli svårt...
*kram*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0