Hello!!

I dag har tiden bara sprungit i väg eller ska jag vara riktigt ärlig så sov jag till halv tolv då jag fick ett mess i från Thomas.
Så det vara bara att inse att man skulle vara glad att man lyckats sova några timmar trots att halva dagen runnit i väg.
Inte för att jag gör så mycket på dagarna men det är skönt att få en hyfsat "normal" dygnsrytm.
In i duschen, kasta på sig lite kläder, fixa frillan och sen kom baby och vi käkade frukost ihop. Jag som alltid har älskat frukosten blir alltid lika besviken nu för tiden då mina smaklökar jäklas med mig så att det är en ren pina att äta det som måste ner...
men det vänder nog snart!!!

i söndags när jag hade min hemska panikångest attack så blev jag riktigt rädd.
Vill aldrig mer vara med om det och definitivt inte utsätta Thomas för det igen även om han visade en enorm styrka och fanns vid min sida precis som han lovade. Jag har aldrig gillat sjukhus och undviker dem in i det längsta men i söndags ville inte mina bilder i huvudet släppa så därför godkände jag att vi åkte till akuten i Falun.
Dock stannade vi inte så länge så att jag fick träffa en läkare men däremot två jättegulliga sjuksköterskor som jag kände mig trygg med. Efter ett tag inne på ett eget rum så lugnade mina känslor ner sig och jag blev otroligt trött så vi frågade om vi kunde få åka hem så jag fick sova. Efter lite dividerande så godkände läkaren det, tack för det!

I måndags var jag så trött efter natten men lyckades ta mig till Göran och Peter. Tyvärr kunde jag inte bidra med så mycket för det kändes som jag blivit stum, knappt några ord som kom över mina läppar, obehagligt.
Detta var andra gången som vi träffades och innan denna veckan är slut så ska de erbjuda mig ett eller flera behandlingsalternativ. Hoppas det är något som man känner direkt...
att det här kommer passa mig och det här behöver jag!

Efter frukosten så tvingade jag mig själv utanför dörren och följde med Thomas till vårdcentralen. Han har haft en hemsk hosta nu ett bra tag så det behövdes lite "knark" (ta mig inte på orden nu!)så kanske han kan få den att försvinna.
Sedan blev det mumsig middag som herrn lagade till och efter det sprang han ut till bilen med hans pokervänner i för att åka ner till Borlänge. Hoppas det går bra för honom+övriga i Leksandssällskapet.

Har zappat mellan Top Model och Idol nu på kvällen...kan inte bestämma mig vilket jag gillar mest...kan inte Idol börja på helgen nu så kan jag bara ägna mig åt Top Model på vardagarna :D
Såg i allafall denna fantastiska lilla 16-åriga tjej som jag har för mig hette Anna...
vi kallar henne Anna med rösten;-)
Oh my good!!!
Vilken röst tjejen satt inne på !!!! Idol 2008 har de redan hittat och hon kommer från uttagningen i Karlstad!!!
Och ska man ha en manlig Idol också så kan vi ta killen med hatt i från Lund...han var störtskön...med personlig stämma:-)

Nu ska jag måla mina naglar och bestämma mig för vilken mat & vattenskål  jag ska beställa till lilla sötis...ha det gott!

*Puss & Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0