Härliga söndag.

Vilken dag. Fantastiskt, Riktigt sommarvärme. Jag och Grynet tog oss ut efter hennes lunch och gick bort till gräset vid biblioteket där T, B och S mötte upp oss. Trevligt sällskap och vi satt i gräset och njöt av solen. När klockan närmade sig tre gick T och jag hem för att hämta bilen. Sedan åkte vi till Insjön för att titta  på T, P och M som spelade fotbollsmatch. Solen sken och det var så varmt och skönt. I andra halvlek somnade tösen bakom T's rygg tills matchen blåstes av Insjön vann med 4-0.

Kom hem för en stund sedan och vi gjorde lasagne. Den ska ini ugnen om en kvart ungefär för sedan kommer T hem som är och tränar just nu. Han är så duktig. Önskar att jag också kunde ha lust att träna. Men det kanske kommer...får väl sikta in mig på att starta vid nyår för att komma i form till beach 2009.

Just nu sover sessan och jag fastnade framför Saltön.

Har Ni haft en bra dag?? Och vad har Ni gjort??
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0