Hallo!!!

Nu ligger tösen och sover nedanför mina fötter, hon är så trött då vi har varit ute ganska mycket i dag och njutit av det fina vädret.Solen har strålat och det har varit riktigt varmt.
Jag har kikat lite på en dvd som jag fick med av Inger i går och den heter Välkommen valp. Den handlar om allt möjligt som försäkring, sjukvård, vett och etikett m.m.
Nu sover hon men så fort det vaknas så ska vi springa ut få se om hon klarar av att kissa ute. Hahaha, men hon är fantastisk som hela tiden kissar på den utlagda tidningen.Pratade med Inger i telefon för en liten stund sedan, hon var nyfiken på  hur det gått för oss med resan, nya bostaden och allt som hör till. Men hon blev glad och kände sig trygg när hon fick höra att allt gått bra.

T har gått på innebandy med lite vänner och sen ska de ut i kväll. Jag hoppas han får roligt. Undrar om han ska sova hemma här eller på Sveagatan? Jaja, det visar sig väl. Själv vill jag ha en en gotte kväll. men jag har bara m&m som är T's och sen ska jag se om jag har något gott hemma i min lägenhet. Vi ska förbi där en sväng och plocka upp lite kläder. Jag och Grynet. Tänk nu är vi två...jag är inte ensam. Nu svider inte vännernas försvinnande lika mycket.

Vill ha en butt med Ben & Jerry...hmmm...jaja jag får väl drömma.

E om du läser det här...jag har inte svarat på msn då min dator håller på med uppdateringar nu under några dagar och den lever då sitte egna lilla liv. Men jag tänker på dig och kontaktar dig snart! Hoppas allt är bra i alla fall.

Nu ska jag göra lite middag sen är det dags att gå ut i friska luften.
*Puss å Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0