Good morning!

Hej hej!
Nu har jag och sessan varit vakna en stund och vi har båda ätit frukost och hunnit varit ute en vända. Riktigt kallt och blött men frisk luft gjorde verkligen att man vaknade till vare sig man ville eller inte.
Nu sitter vi och kikar på Vakna med The Voice på femman. Förmodligen snart dags att gå ut igen så jag borde göra mig i ordning. Mamma kommer om någon timme och ska ta hand om tösabiten medans jag går till min pratare.
Och då kom jag på att jag måste göra min läxa nu. Det är tragiskt att jag inte ens har klarat av att skriva ner lite läxa varje dag. Så svårt är det inte. Bättra mig till nästa vecka. Hmm, ja de ska jag.

Hahaha, nu ligger hon och morrar åt sin lilla lila leksak. Hahahahaha!!!
Lättroad i allafall;-)

T har åkt till jobbet redan. Förhoppningsvis ska han bara jobba halv dag i dag. Men det vet man ju aldrig riktigt med restaurangbranschen. Opålitlig eller vad man ska kalla det.
Men hoppas, hoppas, hoppas!!!

Undrar vad man ska hitta på mer i dag då?
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0