God morgon!!

Blev visst lite sovmorgon i dag men det kanske beror på att jag var uppe så himmelens sent i natt, hopplös är man;-) Jag har precis ätit en kladdkaksmuffins som jag bakade häromdagen och den smakade ljuvligt, dock skulle det nog varit bättre med en frukost bestående av gröt eller liknande...det får bli i morgon! Men vattenflaskan ligger här bredvid så nu är det dags...KLUNK KLUNK KL UNK...det blev en bra början i allafall=)

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter hem till baby som är på jobbet för att måla omgång 2 på undersidan av bordet och stolen, ska fota lite så ni förstår varför jag målar om det! När det är färdigt så bär det av till Borlänge och kupolen, ska kolla om det finns något snyggt och billigt på H&M.

Och sedan fortsätter min resa ner till Hedemora för att hälsa på mamma och katterna...och resten av familjen om de inte har för mycket annat på G. I morgon blir det kanske IKEA, vi får se...men förmodligen...

I texten jag skrev i natt försvann ju ungefär hälften men i den delen stod det bland annat att jag ska hämta min lilla baby fredag den 19/9...åhhh vad jag längtar!!!!

Ser Ni hur jag anstränger mig...

Ser Ni hur jag anstränger mig;-)


Ha de gott! *KRAMAR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0