God morgon!

T började tidigt i dag så då pallrade jag och tösen mig upp oxå. Segt som bara den. har inte sovit så mycket återigen, min kropp är nog ganska inställd på lite sömn men ändå är jag så trött varje morgon. Önskar att jag kunde sova i åtta timmar och kanske vakna utvilad. 2-3 timmar per natt är standard nu, suck.

Väntar på att käraste Sofie ska logga in på msn...om hon fortfarande kan i dag så ska min lilla tös vara hemma hos dem i några timmar medans jag åker tillbaka till Leksand för mitt samtal med pratgubben i dag. Kommer kännas konstigt att lämna henne så lång tid men det beror ju på att det tar så lång tid att köra fram och tillbaka. Själva samtalet tar inte alls särskilt lång tid. Lite frustrerande att ingen närmare kunde men tack och lov att det finns omtänksamma människor som Sofie.

I övrigt händer inte mycket mer i dag. Ska mest åka bil.

Har inte gjort läxan heller....det är inte bra. Jag har inte lyckats fånga en enda stund som jag stannat upp och tänka efter. Jag kör bara över mig själv. Inte bra.

Läste en annan tjejs blogg i dag där hon skrivit av sig lite om sina känslor. Försökte peppa henne och hoppas att hon får lite förnyad styrka. Du klarar detta men tänk efter så att du inte glömmer bort dig själv bara!!! Stanna upp i bland och bara va...ta hand om dig!!



Lady orchid

Min favorit blomma, underbart

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0