Dagen gick fort trots allt :-)

Jag trodde ju att min dag skulle bli väldigt lång och seg men den har sprungit i väg trots allt. Hämtade ut mina paket i från Eleven samt Ljuva ting i dag men har inte hunnit dokumentera dem ännu. Det kommer i morgon, hade jag tänkt. Ska även försöka lägga in recepten från min bakstund för några dagar sedan :-)

Men nu på eftermiddagen så har jag målat ovansidan av bordsskivan samt tre stolar. Känns bra, nu ska det bli ett lager färg till och efter det är det bara två stolar kvar och det kommer jag utan problem hinna klart med tills på fredag. Det gäller bara att jag ska ta mig i kragen och inte hamna framför datorn hela dagen.
Målningen är rolig även om det är lite trångt på utrymme i Thomas kök. Otroligt sugen på att göra en make over i hans lägenhet!! Det skulle kunna bli så bra :-)

Nehepp, nu kom baby hem och jag har inte hunnit äta(jag vet, dålig ursäkt) i dag så nu ska vi ta och
klämma i oss något gott!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0