Coyote ugly...

Hahahaha, såg en film i går "No country for old men" och den har då fått en Oscar för bästa film. Men det kan jag inte förstå, jag tyckte inte om filmen. Den var inte bra.
Så i dag blir det vad teven har att erbjuda, det blir Coyote ugly som visas nu på femman. Till den ska jag äta min hemmagjorda potatis och purjolökssoppa, yummie!

Förresten provade en ny godisblandning i går från Malaco. Yummie in the tummy;-) Trevlig blandning av godisar men tyvärr var lakritsen för stark för min smak...





Detta är Elin, 15 år i från Värmlabd (tror jag det var), denna tjej är det som har komponerat denna goa blandning. Smakerna är hallon, jordgubb, vattenmelon, skogsbär och lakrits. Vattenmelonen är helt klart den goaste och jag har tur för T hatar melonsmak;-) Hahahaha, så då får jag ha dem för mig själv...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0