Borde sova.

Hallå!!!
Har visst varit lite dålig på att skriva...men jag, Grynet och Thomas har tillbringat helgen tillsammans. Jag har bara njutit av att vara med de två jag älskar så mycket. Grynet har blivit jätte kaxig och blivit lite bitig men det kan man förstå då det förmodligen kliar enormt mycker i tänderna. Vi jobbar för fullt med uppfostran och massor av kärlek.
Tror att Thomas fallit handlöst för henne;-) 
Nu sover hon och i morse sov hon ända till halv elva. Jag var i chock när jag kollade på klockan. Måste dock göra något för hon går inte och lägger sig förräns sent på natten även om hon är i buren.
Så inte konstigt att hon är så slut på morgnarna.

Själv är jag också slut. Händer inte så mycket i mitt liv men jag har dessvärre totalt misslyckat med min vecko läxa. Jag skulle stanna upp och känna efter i mina känslor. Det är ruskigt svårt.

Nehej nu ska jag nog göra mat och sedan avsluta med popcorn:-) Även försöka lösa mit hundvaktsproblem i morgon...önska mig lycka till:-)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0