Behöver en lya nu!

I dag är en riktigt trist dag. Life sucks. Jag känner mig pressad till saker som jag inte själv är redo för men jag vågar inte riktigt säga det för då är jag rädd att jag blir ännu mindre älskad. Jag har en lägenhet som man inte får ha djur i, på fredag har jag en hund vilket betyder att jag inte har någonstans att bo. Vet att jag kommer att må otroligt dåligt över att behöva smyga med sessan och det vill jag inte behöva göra. Det suger fett. Självklart är jag inte så dum att jag inte fattar att I denna hålan så får man inte en ny lägenhet bara så där...men i bland kan man väl ha turen på sin sida?!

När jag och T skildes åt nu på kvällen kändes det inte bra. Som om han var irriterad på att jag inte mår bra och det känns så där faktiskt. Han var säkert inte det men inombords känns mitt hjärta och min själ så söndertrasat nu att jag inte vet vad som är rätt och fel längre...

Har lust att bara fösvinna här i från om så bara för en dag...kanske det jag ska göra i morgon...
Men ahhh, nu kryper beslutsångesten i kapp mig...blir galen...
varför så osäker.
Man lever bara en gång och ska väl passa på att njuta av livet, inte sant?

Ska nog försöka krypa i säng nu o kliva upp me dtuppen i morgon...
G´natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0