3 dagar kvar!!

Nu är det bara 3 dagar kvar och fjärilarna är helt fyllesnurriga i min mage...det ska bli så roligt! Pratade med Inger för ett litet tag sedan och det känns som att jag har hittat en mycket bra uppfödare. Hon är underbar som människa och förstående. Hon berättade i dag att hon har varit lite velig angående vilken valp hon ville behålla men att det stått mellan min tös och den mörka. Men till slut hade hon valt den mörka så jag får en liten vetefärgad tik som tydligen var helt underbar i psyke o temperament.
Hon är även döpt i dag efter sin tur till veterinären och hon heter nu "Red Spiders Grynet Molvig", e de inte gulligt så säg!!! Har nu mer beslutsångest om det ska bli Greta eller Grynet, någon som vill hjälpa till?? Vad tycker Ni?

Ska nog faktiskt hoppa i säng nu och fundera lite mer på det här med namn. Sov så gott!! Kram kram

Kommentarer
Postat av: sofie

jag tkr helt klart grynet:)

2008-09-17 @ 11:52:37
URL: http://sofief.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0