Tung dag.

En tung dag i dag. Men ändå rolig. Inombords arbetar jag med mina känslor och det förflutna. Utåt har jag umgåtts med mamma. Vi har promenerat, lagat mat, bakat kladdkakemuffins och bröd. Umgåtts och haft jättetrevligt.
Jag älskar min mamma! Tack för att du kommer upp och hjälper mig när jag behöver det.
Finns där för mig. Som ingen annan.

Just nu har jag tagit en paus i stickningen. Stickar små mini vantar till ett litet barn men kommer inte att dokumentera dem förrän jag gjort klart vantarna till detta barns syskon;-)
Nu ska jag nog försöka göra lite minskningar sedan är vanten klar...

Vi ses senare.
Puss


Kommentarer
Postat av: madde

heej sweet! vet du jag såg dig, grynet och din mamma idag :) jagoch malte var ut på en liten raggartur så åkte vi förbi er :) kramkram

2008-10-06 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0