Torra linser.


 

Tycker inte om torra linser.
Obehagligt.
Och just nu beror det på att jag är TRÖTT och förmodligen har jag en liten vätskebrist. Blivit otroligt dålig på att dricka vatten men jag har en plan.
Varje dag ska jag dricka ur två glasflaskor från IKEA, tror att de rymmer ungefär en liter och det blir totalt två liter och massor av toalettbesök;-)
Men det är det värt för att rena systemet och känna sig piggare.
Start i morgon.

Jag, T och Grynet var på en liten promenad i dag.
Japanska parken, strandpromenaden och sedan hem. Otroligt mysigt och solen började skina så det var underbart att komma ut och få frisk luft. Kanske ska försöka göra det varje dag?
Nyttigt för både kroppen och knoppen som min pratare säger.
Ja så får det bli, en promenad om dagen och start i morgon.



Lilla Grynet med sitt favoritgodis/leksak- Äpple!

Nu ska jag mata det lilla monstret och sedan kila ut på en promenad.
Kommer förmodligen däcka omgående när det är min tur.

T är så snäll och hjälper mig med tösen. Vissa dagar när det går nedför så är det skönt med det extra stödet.
Tack för att du finns!!
Jag har sagt det förut men jag gör det igen...Jag älskar dig!!!

Sov gott så ses vi i morgon!!!
 En ny dag med nya starka tag!
Puss




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0