Thank good it´s friday...

I dag fyller kära Madde år!!!
Grattis på din dag tjejen!!!
Vad önskas i paket??

Just nu ligger T och Grynet med sina huvuden på min mage och sover, så söööta!!
Vi håller på och tvättar, inte så roligt men det måste göras och jag åker ju till Stockholm i morgon så det är skönt att få det avklarat. Alla maskiner är avklarade, nu ska det bara torka.

I morse var vi till veterinären. Lilla Grynet fick vaccination. Så nu är grunden klar och det ska bara underhållas om ett år igen. I dag fick hon mot Parvo, valpsjukan och kennelhosta. Nu är lilltjejen mer skyddad när vi möter andra hundar. Skönt!!

Förresten färgade håret i går. Och kräktes. Äckligt. Var tokdålig på kvällen, höll på att svimma flera gånger och skakade som ett löv. Men håret blev färgat så nu är det avklarat. Sov som om någon drogat mig och det behövdes. Kände mig hyfsat pigg i morse faktiskt:-)

Hoppas Ni har en bra dag!!
Kramar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0