Sova.

Har inte gjort för mycket hittills i dag men det gör väl inte så mycket.
T skickade att han var på väg hem för en timme sedan och han har fortfarande inte kommit...hahaha, typiskt killar. Tur jag inte började laga mat eller dylikt. Då hade jag nog kunnat blivit sur;-)

Grynet sover och jag vill göra detsamma men kollar in Top model repriser. Känns ganska B men det är min vardag nu...
Har i allafall lämnat in paketet på posten så det är en sak som jag kan checka av.

Nu blev jag sur. Kanske töntigt men om man skriver att man är på väg hem och det tar en kvart så borde man ju trilla in ganska snart men inte han. SItter och snackar skit med någon. E nog bara fel dag för jag brukar inte reta mig på såna saker men i dag gör jag det. Han bara kommer och går som det är nu. Helst ska det vara städat, tvättat och klart så att han slipper det. Visst vi är inneboende men jag är fan ingen hemmafru. Kommer jag aldrig att vara heller. Han säger det inte men jag ser det på hans blick.

Jag hoppades att han skulle pallra sig hem och ta hand om fröken medans jag duschar och tonar håret. Känns inte tryggt att göra det med henne på fötterna.
Jaja, nu ska jag tagga ner och lägga mig till ro...

Hoppas Ni har bättre humör än mig i dag:-)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0