Söndag.

Jaha...denna dagen gick den också.
Men i dag har det varit en bra dag.
T har varit bakis men han är bara extra mysig och kärleksfull då...hihihi, me likey!!

Nu på kvällen har vi kikat på "What happens in Vegas..." och jag gillade den.
 Men jag är en riktig tjej när det kommer till filmer. Romantik och kärlek faller jag lätt för:-)

Nu ska jag hoppa i säng. Har varit en skön dag men jag har varit ganska seg i kroppen.
 Vi köpte hem glass och grejer för att göra våran lilla goa marängröra men jag glömde bort det!! Hur jag nu kunde göra det, katastrof. Skulle kunna göra det nu men då antar jag att John Blund inte kommer på visit denna natten.

T hoppade över pokern i dag och jag är otroligt tacksam för det!!! Du är underbar på alla sätt och vis:-)

Tror att jag varit en gullig och glad flickvän hela dagen, blev kanske lite bitter några gånger men det finns en anledning. Det hade inget med honom och göra. Ni kan säkert lista ut att det kallas...V Ä N N E R! I går hade en hel hög frågat efter mig och undrat varför inte jag var med ut...kanske för att det enbart är en som har frågat!!! Den personen tycker nog tyvärr att det är väldigt jobbigt nu när jag inte mår bra vilket är riktigt tråkigt och den drar sig då undan...men en stor eloge och kram för att du frågade. Det är guld värt och du är jättegullig, jag ska  ligga lågt tills du vill umgås igen på riktigt!!! Till Er övriga...tänk efter två gånger om det blir en nästa gång, det kan vara Ni som sitter i min sits!!!!
Nog om detta. Nu har jag bittrat av mig lite;-)

Jag har inte bloggat så mycket i helgen men det blir lite mer nu till veckan. Njuter av T´s lediga tid!
Sov gott!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0