Oddsen?

Hur sannolikt är det att när man ligger på soffan och myser med sin lilla hund...
att bli stungen av en geting i foten.
Och förmodligen hade jag inte blivit det om inte min toffel glidit av lite, typiskt...
gör så j*vla ont!!!!
Jag tål inte de djuren så jag har varit nere på vårdcentralen och blivit omhändertagen.
Och nu ligger jag på soffan och har tokont i foten.
Tjejen sover.
Undrar hur jag ska lösa problemet med att gå ut och gå nu....får hoppa på ett ben;-).
Jag är i af glad att vi gick på långpromenaden i morse...
det betyder ju att vi inte ska gå så långt de gånger vi ska ut...

Kastunut ampiainen. allergi, allergisk, bitande, blomma, blomster, bo, geting, getingbo, giftig, gul, insekt, jaakko vähämäki, natur, naturen, randig

Fotograf: Jaakko Vähämäki.

När jag kom innanför dörren låg den på golvet i vardagsrummet.
Elak som jag är spolade jag ner den i toaletten.
Tack och lov hade jag spärrat av in till vardagsrummet annars hade väl Grynet ätit upp den
och sen hade det blivit djursjukhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0