Ner.

Ner i dag.
Men Madde förgyllde min dag.
Tack!

Fått en telefontid i dag.
Klockan 10:45.
Jag har den för att få en tid med min läkare.
Som typ är omöjlig att få tag på.

Ska maila min Göran också.
Be han skkriva om mig.
Vad han tycker och tänker.
Vet bara inte hur jag ska börja.

I dag går jag på mina sista krafter.
Kan inte ta en motgång till.

Och T har inte fått sova i natt pga. mig.
Jag har tydligen snurrat runt konstant.
Stackare.
Han som hela tiden försöker.
Så snäll.
I natt ska jag nog sova på soffan.
Och försöka lägga mig klockan halv elva.
Behövs.
Med en tablett eller två.

Vill inte oroa mig mer.
Snälla, säg mig att det blir bättre...
snälla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0