Mascara.

I dag när jag tömde min överfulla postlåda på Sveagatan
 så var det ett litet paket med...
och det var en mascara från ACO som jag fick som tack
 för att jag svarat på en enkät för tidningen Glamour.
Hade glömt av att jag ställt upp men blev glatt överraskad
av "Tacket!" jag fick.
Bonus i vardagen.
Och perfekt nu när jag är fattig.


Cliniderm Gentle Volume Mascara.

Denna mascaran har jag aldrig använt men hoppas att den är riktigt bra.
Berättar så fort jag vet mer.

Det jag läst mig till om den är att den ska vara skonsam.
Perfekt för mig som har linser.
Minimerad nickelhalt.
Samt att den ska vara lätt att tvätta bort.

Om den nu är bra...då är den ett riktig kap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0