Lek.

När jag kom hem i från Göran i dag så klev jag innanför porten med spänning.
Det var nämligen första gången lilltjejen var hemma själv så länge.
Jag tycker egentligen inte om att lämna henne ensam
men det var för kallt i bilen och T var tvungen att jobba.
Inte så mycket att välja på.
I dag fick hon ligga i sin bur och när jag gick hemifrån pep hon lite grann.

Dock var det helt tyst när jag kom hem.
Hon sa inget förräns jag packade upp grejerna ur matkassen.

Antagligen väckte jag henne ur skönhetssömnen;-).

Vi hoppade ut i snön omgående och det var samma
fundersamma min som tidigare på morgonen.
"Konstig vit färg på marken och kallt".
Efter en liten stund så lossnade funderingarna och
 hon insåg att det var riktigt roligt.
Jagade snöbollarna jag kastade och gjorde katthopp.
Bedårande att se!!!

Vi hade tur också då en gammal dam i grannhuset
 är dagmatte åt en Bichon frisee och hennes barnbarn kom ut med pojken.
Så jag tror att de två busade runt i 45 minuter totalt.
Sååååå söta!!!
En trött och skakande Grynet fick jag bära hem och
torka henne fri från alla snöklumpar på benen.
Nu sovs det för fullt.
Dessvärre fick jag ingen bild tagen då jag glömt kameran inne.
Buhuuuuuu.....

Men denna är lika söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0