Home alone.

Nu har vi kommit hem, ätit och tagit en springtur på gräsmattan.
Pojkarna var här precis när vi kom hem men drog till Lucky för en stund sedan. Det blev T, Trond, Anders och Fredrik.
Grannarna sjunger karaoke, suck. Kan de inte lägga ner nu...just denna låten låter för taskigt...fast de har säkert druckit en massa och då låter väl allt bra;-) *jag känner en bot....som heter Anna...Anna heter hon...*

Det har varit skönt att vara borta och jag har trots att vi gjort något mest hela tiden hunnit tänka.
Jag tror faktiskt att de som jag trodde var mina vänner att jag ska be dem göra ett val.
Antingen ger vi och tar eller så skiter vi i att vara så kallade vänner.
 Inte så mycket att diskutera. Jag orkar faktiskt inte gå och hoppas på att de ska vilja träffa mig trots att jag mår dåligt.
 I bland skulle det vara skönt med någon som kom oanmäld och kanske hjälpte till i vardagen.
 Men nej...det klarar de inte av.
Sorgligt.
För det är precis vad jag skulle gjort för dem.
Just nu äts min lilla energi upp av att tänka på detta och det är därför som jag tagit detta beslutet.
Det kommer att bli deras förlust!!!

Vi har haft det riktigt trevligt i dag och jag vill åka ner snart igen. Men nu är jag trött kan jag lova:-)
Fast det var det värt!
Berättar mer i morgon om min dag i Stockholm. Dessvärre blev det inte så många bilder då jag glömde kameran hela tiden*suck*!!

Sov gott små änglar!!
Puss


Bilder lånade från Allt om Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0