Hello!

I  dag är det onsdag. Vilket jag trodde att det var i går. Lite förvirrad.
Vad ska man hitta på?
Borde åka till Borlänge för frökens foder är slut, äter ett annat nu som är snällare mot magen men ska gå tillbaka till juniormaten igen så alla fetter intas. Kan vara nyttigt att åka på en liten biltur.
Tänkte först göra det på fredag men kanske blir mastigt med tanke på att vi ska till veterinären då.

Så blir det, Borlänge, långpromenad, sy fast knappar och boka tvätt tid. Jag hoppas att jag hinner med allt, vilket jag borde göra men allt tar sån tid för  mig nu för tiden. Påfrestande då jag brukade vara så himla effektiv innan och nu är jag glad om jag klarar av att göra det väsentligaste.

Vi ska göra lite ensamhetsträning i dag oxå. Hoppas att det går bra.

Har ätit frukost i dag. Risgrynsgröt med kanel och socker. Mums. Så underbart gott!!
Ska försöka äta mat i dag med.

Och kanske ta ett bad i kväll. Det hade varit skönt men då kommer nog tösen bli helt knäckt.
Hon ligger bredvid mig och sover nu. Ser så skönt ut.
Själv är jag toktrött och skulle nog helst vilja sova faktiskt. Kanske ta en powernap i eftermiddag.

Ha en bra dag!! Och tack för de fina kommentarerna!!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0